שמענו שאתם לא אולי כן מחפשים עבודה (:

למה לחפש עבודה דרך פיקארו?

אנחנו מתאימים לך את התפקיד הבא לפי מה שחשוב לך ומעניין אותך

משרות בלעדיות, חלקן בסטארטאפים מתחת לרדאר

אנחנו עובדים
עם החברות
הכי שוות בהייטק

אנחנו מגשימים
למועמדים את
הדרים ג'וב שלהם

שליחת
קורות חיים

פיקארו ב- 40 מילים ואולי קצת יותר...

פיקארו היא חממת גיוס בתחום ההייטק והטכנולוגיה, המציעה מודל גיוס ייחודי המבטיח לחברות הייטק להשיג את יעדי גיוס העובדים שלהן, ומצד שני מבטיח למחפשי עבודה בהייטק למצוא את עבודת החלומות שלהם. כל מגייס ומגייסת בחברה הם Recruitment Business Parter עבור לקוחותינו. החברה הוקמה בשנת 2005 ובראשה עומדת אורנה דרימן, עורכת דין במקצועה עם ניסיון של מעל עשור בחברות השמה. בפיקארו תמצאו שלושה מודלים לגיוס עובדים; השמה, sourcing  ו-HR as a Service, הניתנים בליווי אישי ובהתאמה מלאה לצורכי הלקוח.

המודלים שלנו לגיוס

השמה

מחלקת ההשמה עובדת עם מאות חברות הייטק וסטארטאפים ומסייעת להם לפתור אתגרים בתהליכי גיוס עובדים - בכל התפקידים, מהזוטרים ועד הבכירים. המומחיות שלנו היא לתרגם את צרכי החברה והמנהלים המגייסים לכדי מועמדים בשטח.
למידע נוסף לחצו

Sourcing as a Service

השרברבים שלנו – מחלקת הסורסינג מעניקה פתרונות גיוס לתפקידים מאתגרים, וידועים ביכולת שלהם לפתיחת צינור הגיוס שלכם. איתור העובדים האיכותיים נעשה בעזרת רשתות חברתיות וכלי סורסינג מתקדמים, תוך שימוש במתודות עבודה ייחודיות שפותחו על ידינו. פרויקט של מחלקת הסורסינג שלנו מניב זרם מועמדים גם למשרות המאתגרות ביותר.
למידע נוסף לחצו

HR as a Service

שירותי גיוס על ידי מנהלת גיוס מומחית מטעמנו לתקופה מסוימת ו/או להיקף זמן מסוים לפי דרישת הלקוח. השירות מיועד ל- 3 מצבים: חברות שאין בהן מחלקת HR, חברות שנמצאות בתקופת עומס של גיוסים, והחלפה לחופשת לידה. מנהלת הגיוס תשב פיזית במשרדכם או מרחוק לפי בחירתכם.
למידע נוסף לחצו

מתאים לכם לקבל 1,000 ₪ לבזבוזים ועל הדרך לעזור לחבר/ה למצוא עבודה?

מלא את פרטיך, וצרף קוורת חיים של החבר/ה לו תרצה לעזור

אלה רק חלק מהחברות שעובדות אתנו...